Hundkurs

Oj vad dagarna bara rullar på, vardag och praktik är de som sker .. Vardagen rullar på väldigt bra och förutom att mitt å Daniels humör skär sig ibland så är de lugnt ! Vi har börjat med Nike på brukshundklubben i vimmerby , just nu går vi på allmänlydnad. Det går jätte bra, Nike har lite problem med att gå med oss när vi är ute å går med alla andra hundar. Hon glömmer lixom oss, kollar inte på oss och är helt uppstressad men det ska nog gå att bryta det oxå! Jag måste verkligen säga att skaffa hund va de.bästa vi kunde göra! Äntligen har vi något gemensamt, både ja o Daniel älskar att jobba med Nike och detta gör vi nu tsm en dag i veckan, är inte det underbart :)  

Praktiken rullar på och jag är lycklig över att ja hamnat helt rätt, vill bara att praktiken ska ta slut så ja kan få börja jobba ! Ska skriva ett arbete om praktiken som ja måste börja på snart! Jag har så jävla svårt för att påbörja saker! Måste ta tag i det! Tänk, snart är ja färdig utbildad och kan kalla mig behandlingspedagog ! Och får ja då jobb oxå betyder det att ja kan lägga servitris kläderna på hyllan och bara jobba som det när ja vill , för ja måste jobba på restaurangen också annars kommer ja sakna det :)

En annan sak som hänt är att Julias nalle "ejje" försvann från dagis i fredags. Denna nalle har hon haft vid sin sida, med sig precis överallt i snart 4 år. De bästa är att hon har två så hon är inte helt utan men hon är ledsen för att den andra saknas, nu är ju hon mitt barn så hon är ju mest ledsen över att nallen är hos någon som han inte känner eller om han är kvar på dagis gömd någonstans ! Fast i kväll grät hon över att det va r tomt utan honom. Julia och Daniel fixade till en lapp som vi ska sätta upp på dagis å förhoppningsvis får vi honom tillbaka! Det skulle verkligen vara tråkigt om han inte hittade hem till henne ! 

Ne nu ska ja sova, natti natti! 

/E 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0