Kärlek!

Sitter och kollar på min ring på fingret, tänk att jag är förlovad. Att ha ringen på fingret är en lite konstig känsla, har inte vant mig än ;) men jag älskar den! 

I torsdags efter att Julia och theo hade gått Påskkärring åkte vi till påryd, vi var här typ halv 7 på kvällen.  Efter vi hade ätit osv kom Daniel med ett påskägg  till mig och där i låg min ring, en ros och choklad. Lycka <3. 

I fredags blev det en stalldag för Julia. Vi gick ner tidigt och Julia fick rida lite, hon blir totalt lycklig av att va nära hästarna,  de e kul att se! Jag själv blir bara totalt nojjig.. Julia fick även leta efter ägg som påskharen lagt ut en dag för tidigt eftersom att Julia skulle va hos tony under helgen. Lite senare åkte vi till Daniel fina mormor Lena och fikade, även där fick Julia ett ägg plus två super  bra böcker som hon blev väldigt glad över!  På fredag eftermiddag kom tony hit och hämtade Julia, och vi passade på att bara ta de lugnt :) 

Igår, påskafton startade vi dagen med att åka hem till Daniels farmor, Mona, för lite frukost och fika. Hela gänget kom dit efter en stund. Daniels pappa, lillebror + sambo , lilla syster + barn :)  jag älskar hela Daniels familj! På hans båda sidor är familjerna helt underbara och jag har sån tur att få känna dessa personer <3
Efter en stund hos Mona var det dags att åka tillbaka till påryd och bege sig mot Daniels mormor och morfar,Lena och Ulf. Där bjöds det i vanlig ordning på underbart god mat och trevligt sällskap, herregud va ja blev mätt!  
Kvällen blev till att slappa i soffan framför gladiatorerna ;) 

I dag är det fint väder och en promenad i solen med Nike får de nog bli , kanske ska man passa på att åka till Kalmar och verkligen gå en runda där de är
Så fint oxå. Stensö typ , Tåls att tänka på.  Julia ska hämtas senare och vi vet inte riktigt än om vi åker hem i dag eller om vi ska stanna tills i morgon förmiddag..  Vi får se hur vi gör! Ha en fin dag alla fina <3  här under kommer lite kort från helgen <3 

//E 






Julia har en egen säng här hos bonusfarmor och hon älskar den :) 



Min lilla hästtjej älskar att hämta vatten till hästarna :) 






Daniels fina familj hemma hos fina Mona  <3 <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0