Påskhelg ❤️

Skärtorsdag i dag då, vad ska alla ni göra i påsk? 
För mig är innebär påsken bara kärlek och familjemys! Påsk för oss i vår familj betyder alltid att familjen samlas och umgås, och den traditionen ska ja göra vidare till Julia.  Vi gör som vi gjorde förra året, vi åker till Daniels familj i påryd <3 

Jag har massa att göra innan vi åker senare i dag, jag ska städa, packa och måla påsk kort med Julia, theo och Becca kommer hit sen och då ska dom små liven få gå påskkärring och påskgubbe :) 

Julia har ju varit sjuk Sen helgen, hon har haft hög feber i 4 dagar som inte ville gå ner. Och en hosta som höll henne och oss vaken hela nätterna. I tisdags var vi hos vc , där fick hon andas in gas och fick några piller mot krup. Vi fick över hostmedicin som skulle va luftrörs vidgande, sen skulle vi ge henne Ipren 3 ggr om dagen oavsett feber eller inte. Detta har vi gjort sen tisdags kväll och i dag kan hon vara ute och leka :) hon är överlycklig! Men får man säga att även om de e påsk osv så ska de bli skönt att få åka iväg, Julia kommer få umgås med bonusfarmor och bonusfaster och i morgon kväll åker hon till tony där hon ska va till söndag. Jag tycker faktiskt efter denna vecka att de ska bli skönt med lite barnledighet. Daniel har varit fantastisk denna vecka och gått upp med henne varje morgon då jag varit uppe hela nätterna.   

Nu kommer Daniel in med en hel buske med grenar , han och Julia ska bygga en kvast ! Åh vad ja älskar dessa två underbara människor ! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0