God jävla morgon, eller inte !

Nu ska ja berätta hur våra morgonstunder har sätt ut här hemma de senaste dagarna. 

I går morse vaknade vi vid halv 7 som vanligt. Jag kliver upp som vanligt och tar på mig kläder för att ta ut Nike, jag kommer ut i vardagsrummet. Vad tror ni min syn är då? Jo min stackars Nike har haft ont i magen så hon har bajsar överallt typ. Hela golvet å mattan , mysigt va? Inte alls. Men inte så mycket att göra åt de. Hon skämdes som tusan så troligtvis kunde hon inte hålla igen, fixa till allt de där i väg med Julia till dagis å sen va sen morgonen påbörjad .

Morgonen i dag då? Jo den startade på samma sätt, gick upp halv 7, ut med Nike, vad händer då i mörkret . Jo Nike bestämmer sig för att få ett av sina frispel när hon är kopplad och jag precis kliver på en isfläck. Duns sa de å så låg jag på marken ich Nike tittade på mig p fattade ingenting . När ja ramlar känner jag hur jag sträcker ut min handled så pass att de gör ont, men ni vet hur man är . Upp fort innan någon ser :) när vi kommer hem igen kollar jag , höger handled svullen, ett blödande sår på handflatan, ont i svanskotan som tusan !  Jävla skit morgon! De ända positiva är väl att jag är vänsterhänt ! :) 


God morgon ! 

//E 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0