Luft!

Söndag kväll och jag är totalt slut i både kropp och själ! Helgen har ändå inte varit så krävande men kanske är de som är felet.  

I fredags kväll kom ju Daniels bror Viktor  så igår tog vi de bara lugnt. Vi var i stan och åt pizza, dom spelade tv spel å sen va det inte så mycket mer än så, på kvällen åkte Viktor hem och jag o Daniel hade en kväll framför mello. Daniel började må ganska kasst igår kväll så han hade soffan och jag fåtöljen ;) 

I dag startade dagen med ett frukostpass  på jobbet, jag älskar mitt jobb men ja hatar att jobba frukost. Jag är ingen morgon människa, frukosten är oftast väldigt lugnt och stillsam och jag fungerar bäst under press :) jag var hemma ifrån jobbet lite efter 1 , då tog jag Nike på en promenad så hon oxå får ur sig lite energi, denna helg har hon varit allmänt konstig tycker jag. Hon lyssnar typ inte alls , hon sover hela tiden och hon har börjat morra på saker som hon aldrig reagerat på innan, kanske är de dags för hennes första löp snart! 

Efter promenaden kom Becca och theo hit och vi gick på bio. Bamse visades här hemma i mariannelund och då får man ju passa på :) barnen var nöjda med filmen och speciellt popcornen ;) Daniel var nog också nöjd över att får vara lite ensam å dö lite i soffan. 

Sedan åkte vi hem till pappa/ morfar på lite fika. Skönt att bara få prata skit å barnen får leka i deras lilla lekhörna! 

Väl hemma gick luften ur mig totalt, har inget tålamod och känner mig allmänt orkeslös. Kunde iaf fixa lite varma mackor till oss här hemma och nu är Julia nattad. Nu ska ja bara göra de sista uppdrag denna dag, nämligen åka hämta ett kedjetäcke till Daniel som förhoppningsvis ska hjälpa honom att sova. Han mår ju som sagt väldigt kasst just nu, sover dåligt å hans allmäntillstånd är väl inte på topp, kanske är de bristen på hans höga energi som får mig orkeslös ? Hm skumt är de iaf! 

Nehe dags att ta bilen å hämta täcket, snart ska ja dö i soffan , i morgon väntar skolan! Har stress över praktikplats oxå. Fan! 

//E 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0