Märkliga och hemska drömmar !

I en längre tid har jag drömt massa konstiga drömmar. I bland sorgliga, i bland hemska å i bland glada. Men alltid är de otroligt konstiga o sätter sig på näthinnan hela dagen. I natt hade ja en hemsk och sorglig dröm som ja inte alls kunnat sluta tänka på under hela dagen . Så om ja skriver ut den här kanske jag kan få bort den ifrån näthinnan! 
Drömmen börjar med att vi åker husbil på väg mot Danmark, jag Daniel och Julia. Jag ser skylten i Malmö innan man åker över bron : sista avfarten innan bron ..
Huxflux så är det vägarbete på bron och vi får ställa husbilen och gå över bron, helt plötsligt är de vinter och vi går i sommarkläder, de som jobbar på bron har kapat av halva bron mitt i tu och det som ska vara ett körfält är det vi går på, bredvid oss finns inga räcken , inga uppsatta band eller något utan de ända som finns är en väg mitt i luften å ett fruset hav under oss, bron är full med folk som går till Danmark .  Sen händer de något som gör att Julia springer rakt ut, hon landar på isen å det är just denna bild som jag inte får bort ! Det är nästan som ja skulle sätt detta i verkligheten typ. Jag ser min lilla flicka ligga på ett isblock där hon ramlar ner typ 80m från vägen i luften, jag vaknar upp här och vaknar av att ja ligger å gråter !  Kl är då typ halv 6 på morgon å jag försökte att somna om vilket såklart inte gick ! Jag slumrar till å kommer på mig själv att ligga å fundera på om det kommer att komma någon som kan åka till Julia på isen å kolla om hon lever, ja funderar på att det kanske finns en möjlighet att hon iaf lever, det är väldigt skumt att en dröm kan få en att börja tänka så mycket på just det senariot efteråt när man är mitt emellan sömn och vakenhet , när kl blev 7 kom Julia upp, jag låg vaken i sängen å har nog aldrig blivit gladare av en godmorgon kram ! Kände själv att ja hade tårar i ögonen när ja fick kramen ! Usch o fy va hemskt de va! Julia är ju mitt allt å kan inte ens tänka mig tanken på att leva utan henne! Samtidigt kan man ju inte låta bli att undra vad denna dröm betyder !  

I dag har Julia blivit sjuk, hon har
Haft feber, hosta å är snorig. att höra lilla hjärtat ha svårt att andas ordentligt för att hon är så täppt eller att hon hostar så fort hon andas med munnen gör ont i mitt hjärta ! Eller nu när ja ligger i sängen och jag kan höra ifrån hennes rum hur hon hostar å snarkar, önskar ja kunde ligga o hosta istället för henne!  Blir en hemma dag i morgon för mig och Julia ! 

Dags att försöka sova, håll tummarna för att ja inte drömmer massa i natt ! 

//E 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0