väntan fortsätter!

jag har precis sagt god natt till julia och Daniel är på praktik. jag och Julia har haft hela dagen och kvällen vilket var längesen. för både mig och Julia kommer de minnen om när de faktiskt bara var hon och jag. jag har lyssnat igenom gammal musik och är de inte komiskt hur några låtar kan få minnen att komma upp? när jag och Julia bodde ensama lyssnade jag alltid på takida, foo fighters, kings of Leon samt volbeat. idag har dessa spelats hela dagen. underbart! Julia fick bestämma mat och hon valde färdig fiskgratäng som man värmer i mikron. :) det sticker säkert i någon ögon men jag som hatar att laga mat tänker inte säga nej! jag å julia åt de jätteofta för och hon passar på att be om de när de bara är hon och jag :) vi har även varit ute och gått med dockvagnen å lekt i lekparken. :) nog om detta tråkiga vardagssyslorna :)
--
kul att se att ni läsare fortsätter att läsa mina inlägg fast det inte uppdateras lika mycket :) tack!
--
jo denna väntan fortsätter! Julia opererades aldrig förra tisdagen. det blev uppskjutet pga läkaren så nu blir operationen förhoppningsvis den 18nov.. håll alla tummar för att julia håller sig frisk!!

Daniels svar på blodprovet har kommit och de visade att han var frisk får sin hepatit C! hurra! han har tagit ännu ett prov bara för att vara på säkra sidan och det provsvaret väntar vi fortfarande på med de bör inte visa något annat! :) så snart kan vi lägga dessa månader bakom oss och Daniel avslutar ännu ett kapitel av hans missbrukartid. :)

--
jag längtar till helgen! på lördag ska jag på barndop och de ska bli så mysig! på kvällen är det dags för mig att klä på mig något snyggt, sminka mig lite extra. det är dags för mig att umgås med fina vänner från jobbet. det väntas en humorföreställning och sedan ska det drickas goda drinkar och vem vet, kanske ska det dansas lite oxå! :) har försökt minnas när jag var ute senast men jag kan inte komma på det och då va de längesen. :) så om någon vill hämta mig i Eksjö på lördag kväll / natt kan ni ju slå en pling ;)!
--
usch vilket tråkigt inlägg de blev! jag har en sak som har hänt som jag så gärna skulle vilja skriva om men vågar inte riktigt det just nu om jag skulle trampa på någon. måste kolla lite först med mina nära runt omkring mig. jag återkommer:)


//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0