spännande och läskigt!

i fredags var jag och ett par tjejer hos ett medium! jag var så nervös, nästan så pass att jag ville köra där ifrån när jag kom dit.
jag har alltid varit lite skeptiskt mot detta. jag tror på andar osv men har haft svårt att tro på att de finns de som kan kombinera med dessa. vi var fem stycken och pga av sekretess mot dessa tänker jag inte skriva ut varken namn eller något om deras upplevelser men kan säga att vi alla gick därifrån lite smått chockade!
när de är min tur säger kvinnan att hon får kontakt med en man. hon beskriver honom till utseende och hur han levde samt hur hans personlighet var. direkt när hon började beskriva mannen förstod både jag och min syster att de var vår älskade farfar kvinnan beskrev! tårarna brände bakom ögonen kan jag säga. min farfar var en väldigt fin man och alla minnen jag har av honom är så otroligt positiva och de var efter ett par år efter han lämnat oss som jag förstod hur stort avtryck han gjort på mig som person. när kvinnan börjar prata om honom, att han finns vid min sida känns de som att jag får allt bekräftat på någon sätt.
kvinnan får all information om mig genom farfar och de är här de börjar bli otroligt läskigt. kvinnan säger blandannat - du är en person som är intresserad av psykologi, beteendevetenskap och du skulle gärna vilja gå in i någon annans hjärna för att se vad som händer där " kvinnan fortsätter - du brinner för barn som har de svårt och på ett eller annat sätt hamnat fel i de svenska samhället, du kommer eller du jobbar redan med ungdomar och du passar jättebra där. jag bekräftar kvinnan i att jag jobbar med ungdomar.
kvinnan säger även - jag ser bilder på dig när du är liten och är öppen för hela livet. när du börjar skolan får du en ny syn på människan och du börjar redan då stänga av dina känslor. ( när jag va liten i skolan blev jag ofta retad pga mina ögon.) kvinnan sa oxå att ingen förstod att du faktiskt blev ledsen av de utan alla de barn som var elaka trodde att du kunde ta det. kvinnan fortsätter " när du är 15/16 hamnar du i sorg. du stänger av hela dig och tappar bort dig totalt. du stänger dig ute och ingen får egentligen komma dej nära " ( denna tid är för mig en period som jag egentligen förträngt i stora drag och jag känner ångest så fort jag tänker på den tiden) kvinnan säger sen att hon ser att jag gärna vill ha en stor familj och att jag gärna vill ha ett till barn snart. Hon smäger att jag gärna skulle kunna adoptera ett barn från varje land och att hon ser att jag kan låta ungdomar komma och bli en del av min familj! ( jag vill så gärna vara en kontaktfamilj senare i livet)
jag kan säga att mötet med detta medium lätt hamnar på topp 5 listan över de märkligaste saker jag varit med om men oxå så galet kul och de e en sak jag gärna kommer att göra om igen. 
Det bästa var ändå att få kontakt med älskade farfar! Så många år har gått men han är fortfarande lika saknad<3 jag känner mig otroligt trygg av att veta att han finns vid min sida!  
//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0